Кількість
|
Вартість
|
||
|
Щоб почати створення AIRDRIVE DESIGN, DAIWA спочатку розділила спінінгову котушку на два ключові компоненти. Першим був механізм котушки, який складається з корпусу і ключових внутрішніх компонентів, таких як ведуча шестерня. Впровадження технології MQ разом з міцним приводом DIGIGEAR, який тепер стає стандартом для безінерційної котушки DAIWA, додало механізму високу міцність і довговічність.
Після розробки внутрішніх механізмів, DAIWA приступила до переробки ключових компонентів, з яких складається так звана "передня частина". Переробивши вузол ротора, шпулю і дужку, в 2022 році DAIWA вдалося зменшити вагу передньої частини.
Результатом нового мислення стала багаторічна розробка AIRDRIVE DESIGN. DAIWA розробила шедевр, повний інновацій, який дозволяє рибалкам повністю контролювати ситуацію під час лову. Зменшена вага, плавне обертання і високий відгук дозволяють котушці вільно обертатися. Всі ці елементи об'єднуються, щоб створити AIRDRIVE DESIGN.
AIRDRIVE DESIGN можна розділити на 4 ключові технології.
Новий ротор AIRDRIVE ROTOR і недавно розроблена дужка AIRDRIVE BAIL дозволяють знизити вагу верхньої частини котушки. Зниження ваги забезпечує легке і плавне обертання з швидким стартом і низькою інерцією.
Зайва маса і товщина були прибрані, щоб створити нову шпулю AIRDRIVE SPOOL, яка ідеально поєднується з ротором і дужкою AIRDRIVE ROTOR and AIRDRIVE BAIL, завершуючи модернізований передній блок.
На відміну від традиційного внутрішнього пристрою котушки, DAIWA розробила конструкцію з мінімальним контактом головного валу і шестернею, яка називається AIRDRIVE SHAFT. Завдяки цьому методу знижується тертя і поліпшується плавність ходу.
Поєднання цих нових технологій дозволяє зробити котушку надзвичайно легкою, дозволяє рибалці відчути плавне обертання з малою інерцією, краще контролювати Волосінь і роботу вудилища.
Покращений розподіл ваги.
Удосконалена полегшена передня частина котушки створює ідеальний розподіл ваги, коли котушка встановлена на вудилище. Ідеальний баланс і положення котушки забезпечує більш плавний закид і дозволяє рибалці з легкістю управляти вудилищем.
AIRDRIVE ROTOR
Ключовий момент-низька інерція.
"Легке обертання, висока реакція та контроль».
22 — а котушка-перша котушка, оснащена більш легкою і малоінерційною системою AIRDRIVE ROTOR.
Більш легкий ротор збільшує функціональність невеликих спінінгових котушок. Більш легкий і компактний ротор вимагає меншого початкового зусилля для обертання, створюючи відчуття малої інерції і легкого старту. Як і у випадку з автомобілем, більш легкий автомобіль вимагає меншого зусилля для прискорення, і менше зусиль для гальмування.
Ця теорія також може бути застосована і до рибальських котушок. Більш легкий ротор почне обертатися з меншим зусиллям, і створить більш легке обертання. Його також можна зупинити з меншою силою, і він дуже чутливий до змін швидкості і частоти обертання рукояті. Ротор з малою інерцією дозволить рибалкам комфортно ловити рибу і краще контролювати свою котушку.
З іншого боку, важкий ротор може викликати у рибалки відчуття плавного обертання виключно через постійного імпульсу, створюваного більшою масою обертається частини.
Традиційно завжди існував компроміс між "легким і плавним обертанням з малим зусиллям»або" важким і потужним, але з більш високим опором обертанню".
Розробляючи AIRDRIVE ROTOR, DAIWA вдалося об'єднати ці два поняття, щоб створити новий сенс слова «легкий і міцний» 22.
Нещодавно розроблений ротор AIRDRIVE rotor виготовлений з ZAION. Зберігши міцність ротора 18 мм, DAIWA вдалося значно знизити вагу. Розроблений з акцентом на створення ідеально круглої форми, ротор має безвідмовне і бездоганне обертання.
Вага самого блоку ротора зменшився на 16% в порівнянні з попередньою моделлю (на прикладі котушки розміру 2500), і встановив стандарт майбутньої конструкції ротора для невеликих спінінгових котушок DAIWA.
DAIWA вже вдавалося зменшити вагу котушки в 18 разів. Однак, в 22 рази стало можливим ще більше знизити вагу ротора. Ніколи раніше DAIWA не вдавалося знизити вагу ротора відразу на 16%.[※1] зниження маси ротора на 16% вплинуло на зменшення інерції і легкість старту [※ 2]
[※1] відсоток зниження маси відрізняється в різних розмірах котушок
[※ 2] поліпшення торкнулися всіх розмірів, в порівнянні з 18. Але особливо вони помітні в розмірі 2500.
Інноваційний і збалансований ротор круглої форми для створення більш плавного обертання.
Випробування на міцність: воно показує, що новий ротор AIRDRIVE ROTOR має рівні характеристики міцності з 18 мм. Зміна форми і товщини, при порівнянні з ротором 18, не тільки привели до зниження ваги, але і дозволило посилити місця, де утворюється значне навантаження.
AIRDRIVE BAIL
Майбутнє без проблем.
Сучасна технологія дужки DAIWA AIR bail отримала подальший розвиток завдяки новій концепції AIRDRIVE. Створення дужки меншого діаметру і її меншу вагу дозволяють зробити процес лову риби комфортним і приємним.
Концепція AIR bail довгий час була особливістю дизайну спінінгових котушок DAIWA. Для досягнення основ концепції AIR bail (легкість і міцність), використовувався метод виготовлення дужки з трубки. Характерний зовнішній вигляд порожнистої дужки справляв враження і став відмінною рисою котушок DAIWA. AIRDRIVE BAIL-наступний крок в еволюції цієї технології, і це допомагає розвивати концепцію AIRDRIVE DESIGN. DAIWA вдалося сконструювати дужку меншого діаметру, але з достатньою міцністю, що впливає на загальне зниження ваги котушки. У порівнянні з 18-ма, концепція AIRDRIVE bail зменшує вагу дужки на 33% (на прикладі розмір 2500) DAIWA відрегулювала кут установки дужки, щоб поліпшити потрапляння волосіні в ролик лесоукладивателя. Пильну увагу було приділено і самому ролику зі слайдером, індивідуальному дизайну та налаштуванню лесоукладивателя для кожного розміру 22-дюймового екрану. Для поліпшення роботи системи AIRDRIVE ROTOR, було також змінено плече дужки котушок.
Змінений нахил дужки створює ідеальний "шлях", допомагаючи будь-волосіні ефективно знаходити шлях до ролика лесоукладивателя.
Діаметр дужки 18 мм був 3 мм, DAIWA вдалося скоротити товщину дужки на 33%, і зменшити діаметр до 2,4 мм з введенням AIRDRIVE BAIL. DAIWA створила дужку з необхідною міцністю і ідеальним діаметром, що підходить для 22-дюймових моделей. (на прикладі розміру 2500)
AIRDRIVE SPOOL
Дизайн, що відображає майбутнє.
Як тільки ручка почне обертання, вся увага буде звернена на нову шпулю, втілення мрії будь-якого рибалки. Шпуля на спінінгової котушці завжди є відмінною рисою.
Нещодавно розроблена шпуля AIRDRIVE SPOOL має привабливий зовнішній вигляд, а також ідеально підходить для самих різних умов риболовлі.
Особливістю шпулі AIRDRIVE SPOOL є спідниця шпулі нової форми і простий дизайн сріблястого кольору. Просто поглянувши на шпулю, стає ясно, що структура була перероблена, зменшена вага і повністю змінений дизайн.
Зменшення ваги шпулі створює безліч переваг для котушки @ _ @ знижений Загальна вага котушки і зменшені коливання, менше опір при намотуванні волосіні і обертанні, кращий баланс з вудилищем і, звичайно ж, котушка здається легкою і зручною для лову.
Крім того, DAIWA додала спідницю до нижнього краю шпулі, щоб волосінь не зачіплялась за шпулю, і не перехльостувалася зі штоком. Звук фрикціону також був перероблений, щоб створити більш високий тон при його роботі.
Шпуля AIRDRIVE SPOOL-це кульмінація багаторічного досвіду DAIWA. Красива, проста, цілісна шпуля, яка відмінно поєднується з 22-дюймовим екраном.
Шпуля була розроблена без вирізів в бічній поверхні, але її товщина і вага зменшилися. Форма звужується до нижньої частини котушки для ідеального зовнішнього вигляду.
Через переробленої шпулі, звук фрикційного гальма став більш високим і дзвінким, з виразною резонуючою роботою.
AIRDRIVE SHAFT
Обертання без відчуття тертя.
Обертання рукоятки котушки перетворюється піньоном в горизонтальне обертання ротора. Шток проходить через піньйон, забезпечуючи рух шпулі.
Для створення більш плавного руху шпулі і її обертання, вдосконалені шток і піньйон.
У більшості спінінгових котушок DAIWA використовується безконтактна конструкція піньйона. Між штоком і піньйоном не відбувається тертя, що призводить до більш плавного обертання, без втрат потужності.
Нещодавно розроблений AIRDRIVE SHAFT має ті ж переваги, плюс новітні поліпшення. Піньон також має безконтактну структуру, але обидва кінці шестерні піньона підтримуються підшипниками. Це необхідно для збільшення надійності вузла і передачі більшої потужності від провідної шестерні до ротора. Додаючи високоякісні підшипники до головного валу, шум обертання був істотно зменшений.
AIRDRIVE SHAFT створює плавність і безшумність обертання, і забезпечує високу потужність передачі.
Без системи AIRDRIVE SHAFT шток і піньйон має дві точки контакту, які створюють додаткове тертя. Це тертя знижує продуктивність котушки, що особливо помітно при роботі під важкими навантаженнями, це легко відчувається.
Як ви можете бачити на малюнку, кільцеві втулки 1 і 2 підтримують головний вал, вони створюють невелику точку контакту між штоком і піньйоном. Базова структура AIRDRIVE SHAFT така ж, як оригінальна конструкція, однак за рахунок поліпшення втулок, досягається більш плавне і тихе обертання.
Крім того, додавши підшипники в точках 3 і 4 з'являється додаткова м'якість і потужність при обертанні.
Обертання без відчуття тертя.
1. Поліпшення балансу котушок.
"Передній блок" на 16% легше в порівнянні з 18% (для порівняння використовувалася котушка розміру 2500)
Поліпшення балансу і зменшення ваги котушки дозволяють рибалці краще контролювати управління приманкою.
2. Поліпшення обертання.
Чутливість і чуйність котушки значно покращилися під час проводки. Низька інерція дозволяє рибалкам відчути швидкий старт з низькою інерцією і плавним обертанням. Нещодавно розроблений AIRDRIVE ROTOR став більш чуйним, що дозволяє рибалкам точно контролювати проводку приманки.
3. Менше проблем з волосінню.
Об'єднавши переваги технологій AIRDRIVE ROTOR і AIRDRIVE BAIL з TWISTBUSTER III, сьогодні 22 EXIST-найпростіша у використанні безінерційна котушка, створена DAIWA.
MONOCOQUE BODY
Цілісний герметичний корпус.
Майбутнє спінінгових котушок DAIWA-в легкій, міцній і компактній конструкції.
Концепція, яка призвела до народження дизайну MONOCOQUE.
Конструкція корпусу MQ являє собою цілісний легкий корпус, виготовлений з жорсткого матеріалу для підтримки механізму котушки.
MQ BODY
Корпус MONOCOQUE містить кришку механізму, яка угвинчується в корпус. Така конструкція має менше шансів зруйнувати або пошкодити механізм котушки в результаті впливу на корпус. З новою конструкцією також збільшився внутрішній простір корпусу, що дозволило встановити головну пару більшого розміру.
ПОПЕРЕДНЯ КОНСТРУКЦІЯ КОРПУСУ
Традиційно спінінгові котушки DAIWA використовували 3-4 гвинти для кріплення кришки корпусу до основного корпусу. При сильному зовнішньому впливі можна пошкодити кришку з гвинтами. Це може призвести до пошкодження внутрішнього механізму. Так як для установки гвинтів потрібно простір, то це зменшує внутрішній об'єм корпусу, зменшуючи можливості для установки головної пари.
Коли розмова серед рибалок стосується теми " що робить ідеальною спінінгову котушку?". часто народжується думка про те, що ключем до успіху є бездоганний і міцний привід. Насправді, це не єдиний фактор. Це лише мала частина того, що рибалки описують як " ідеальна Спінінгова котушка ". Внутрішні частини котушки можуть бути пошкоджені при впливі зовнішніх джерел, будь Його сила мала або велика. Традиційний корпус спінінгової котушки складається з основного корпусу і кришки корпусу, яка кріпиться на 3-4 шурупа. Як ви розумієте, ця конструкція має більше можливої рухливості, яке може пошкодити внутрішні механізми. Незалежно від ступеня впливу, якщо будь-яка частина котушки пошкоджена, це вплине на легкість обертання. Крім того, пошкодження корпусу котушки може привести до потрапляння води всередину корпусу, і заподіяти значної шкоди механізму.
Корпус DAIWA MONOCOQUE BODY виготовляється з цілісної виливки щоб створити монолітний жорсткий корпус. Видаливши традиційні гвинти, що використовуються для кріплення кришки корпусу, збільшується внутрішній простір всередині редуктора. У MQ BODY використовується кришка більшого діаметру, яка угвинчується в корпус для герметизації механізму. Додатковий простір, створений в MONOCOQUE BODY, дозволяє DAIWA встановити провідну шестерню більшого діаметру в котушку меншого розміру. Ця система дозволяє створити більш міцну котушку зовні і всередині.
22 EXIST має такий же легкий корпус Magnesium MQ BODY, як і 18 EXIST. Впровадження нового корпусу MQ дозволяє DAIWA встановлювати провідну шестерню більшого діаметру для створення потужності і крутного моменту, які не могли забезпечити котушки попереднього покоління.
TOUGH DIGIGEAR
Кована і точена Ведуча шестерня.
Плавне обертання з незрівнянною міцністю.
Міцний і довговічний, це TOUGH DIGIGEAR.
Привід будь котушки складається з 3 ключових елементів, які не можна пропустити. (Креативний дизайн ,
Технологія обробки і матеріали вищої якості)
22. поєднує всі три ці елементи.
Нові технології цифрового аналізу і машинної обробки використовуються для створення ідеальної поверхні на кожному зубі провідної шестерні. Використовуючи новітній преміальний дюралюміній і прецизійну різання, вдається забезпечити неймовірно м'яке обертання.
Завдяки спеціальному зміцненню поверхні головної пари, зросла надійність приводного механізму, і відчуття плавності обертання. У деяких моделях DAIWA використовує надпотужний матеріал шестерні, для яких міцність найважливіше. Цей матеріал схожий на той, що використовується в Saltiga.
(Використовується в моделях LT4000-XH і LT5000-CXH).
Застосовується спеціальне зміцнення поверхні зубів провідної шестерні для збільшення потужності і надійності котушки.
MAGSEALED
Міцність і водонепроникність.
Технологія MAGSEALED, розроблена DAIWA, запобігає проникненню води, пилу або піску, використовуючи магнітну рідину для створення бар'єру між вузлами. DAIWA ідеально загерметизувала 22 EXIST, обладнавши MAGSEALED і MQ BODY для захисту від суворих впливів стихії.
Оригінальна інноваційна технологія DAIWA MAGSEALED призначена для запобігання проникнення води всередину котушки Один з найскладніших робочих вузлів спінінгової котушки забезпечений захистом від води і пилу.
Поєднання підшипників CRBB з MAGSEALED захистом створює оптимальний захист шарикопідшипників, збільшуючи працездатність і довговічність шляхом нанесення бар'єру з магнітної рідини на секції, часто піддаються впливу води.
До появи на ринку MAGSEALED котушки зазвичай герметизувалися гумовим ущільненням, кільцями або прокладками. Проте команда інженерів DAIWA виявила, що після тривалого використання та тертя матеріал може дозволити воді повільно проникати в котушку. Технологія MAGSEALED на основі рідкого масла не викликає тертя, і забезпечує плавну роботу котушок. MAGSEALED утворює непроникний бар'єр, який запобігає потраплянню води до ключових вузлів.
Компанія 22 EXIST оснастила технологією MAGSEALED наступні вузли:
1: місце з'єднання штока і піньйона
2: кожна сторона ведучої шестерні з MAGSEALED ball BEARING
3: Ролик лесоукладивателя
DAIWA застосувала захист MAGSEALED до кожної частини котушки, яка часто піддається впливу води.
У процесі проектування були проаналізовані 22 ключові зони проникнення води. Впровадження корпусу MQ запобігає проникненню води всередину корпусу, в той час як зони обертання або зони, часто піддаються впливу води, оснащені технологією MAGSEALED/MAGSEALED BALL BEARING. Вузли котушки, які не є зонами обертання, забезпечені міцними гумовими ущільненнями. Рибалки зрозуміють цей рівень якості завдяки 22 EXIST.
Кожен 22-дюймовий пристрій проходить випробування під тиском, щоб гарантувати ідеальне ущільнення та максимальну довговічність.
Ролик лесоукладивателя MAGSEALED LINE ROLLER
Один з найскладніших робочих вузлів спінінгової котушки забезпечений захистом від води і пилу.
Поєднання підшипників CRBB з MAGSEALED захистом створює оптимальний захист шарикопідшипників, збільшуючи працездатність і довговічність.
MAGSEALED
Захист головного механізму котушки з магнітним маслом розташована на штоку ротора котушки. Вона виключає проникнення води і пилу.
MAGSEALED BALL BEARING
Шарикопідшипники MAGSEALED ball BEARING були розроблені для того, щоб служити довше, ніж будь-коли. Кульки, які укладені в повністю водонепроникний підшипник. Внутрішнє і зовнішнє кільця намагнічені і з'єднані водонепроникним маслом MAGSEALED. Механізм працює більш плавно, і захищений від пилу.
ATD TYPE-L
Система фрикциона нового покоління.
DAIWA виробила нову систему на основі існуючого фрикціону ATD. Фрикційне гальмо працює більш плавно, протистоїть різким Ривків хижаків.
Новий фрикціон ATD TYPE-L покращує початковий відгук системи. Знижує пікові навантаження, що виникають при різкій підсічці . Ловля легкої снастю вимагає особливо чуйного і чуйно настроюється фрикциона. ATD TYPE-L дозволяє рибалкам краще контролювати зусилля фрикціона без стресу під час виведення. Не перевантажуючи волосінь, а також волаючи менший стрес у риб. Так, потужних риб можна легко здолати за допомогою 22-хвилинної атаки.
Характеристики самого ATD TYPE-L досить схожі з оригінальною системою ATD Drag. Але оригінальний ATD мав деякий піковий максимум зусилля фрикціону на самому початку ривка риби, який поступово знижувався під час ривка риби.
З новим ATD TYPE-L знизилося зусилля на початковому етапі ривка, і тепер вдається стабілізувати опір риби протягом усього виведення. Імовірність обриву волосіні зменшилася через стабільну і передбачувану поведінку фрикційного гальма під час роботи. Створена система фрикціону відповідно до останніх трендів у світовій практиці лову риби.
TWIST BUSTER Ⅲ
Більшість проблем з волосінню можна запобігти, зменшивши перекручування.
Технологія TWISTBUSTER спрощує взаємодію з небажаним перекручуванням волосіні. У 22 EXIST вдалося поліпшити існуючий TWISTBUSTER II, і представити нове покоління технології TWISTBUSTER III. Додавши ще одну канавку на сам ролик, вдалося знизити ефект сплющивания волосіні при намотуванні, і, як наслідок, зменшити перекручування волосіні. У ролику також встановлений підшипник із захистом MAGSEALED, щоб підвищити надійність і стійкість до солоної води.